صفحه اصلی لیست گزارش برنامه ها گزارش برنامه صعود به قله‌های واریش، لیز و لیچه

مدت زمان پیمایش : 9:00
تاریخ برگزاری : ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
تاریخ نگارش : 16 اردیبهشت 1403
جهت مشاهده در سایز اصلی، بر روی تصویر کلیک کنید.
اطلاعات منطقه

وضعیت آب و هوا : بارانی

سطح فنی برنامه : غیرفنی

وضعیت دمای هوا : معتدل

شرکت کننده‌ها : کاوه رضائی شیراز، زینب عزیزخوانی (زی زی)، فریما آقاحسینی، فردوس سعید، فتانه زارعی، فاطمه فرشی جلالی، علی جعفری، نیلوفر ایزدی، ساغرتاجیک، علی مقدم، امید حسین راد، امیر کاظم بخشی، حدیثه کرمی
سرپرست ومسيول فنی : کاوه رضائی شیراز
سر قدم : زینب عزیزخوانی (زی زی)
عقبدار : امید حسین راد

اعضای تیم راس ساعت 6 در محل قرار در میدان آزادی گردهم امدند و به سمت روستای واریش حرکت کردیم و در ساعت 7 در روستای واریش بودیم، پس از اماده شدن و معرفی اولیه در ساعت 7:30 دقیقه راهی مسیر شدیم، از ابتدای شروع صعود با بارش ملایم باران روبرو بودیم، با توجه به سطح حاضرین در برنامه و شرایط آب و هوایی و به منظور ایجاد زمان بیشتر برای گرم شدن کوهنوردان، از مسیر جاده خاکی کنارگذر سمت چپ یال مسیر را پی گرفتیم تا زیر قله لیچه رسیدیم، در این محل برای صبحانه به مدت ۱۵ دقیقه توقف داشتیم، سپس مسیر را برای شروع صعود به سمت کم شیب‌ترین یال منتهی به قله لیچه ادامه دادیم، پیش از شروع صعود سرپرست برنامه آخرین توضیحات در مورد گام برداری، پوشاک و استفاده صحیح از باتوم را دادند.
در ساعت 12:50 پس از پایان صعود از یال  و در نزدیکی قله لیچه به مدت ۱۵ دقیقه برای صرف ناهار توقف داشتیم وپس از آن به سمت قله لیچه حرکت کردیم، در این لحظات بارش باران شدت گرفته بود و به دلیل شرایط آب و هوا سرپرست اجازه توقف بیش‌تر از 5 دقیقه در هر قله برای گرفتن عکس را ندادند و سه قله را با فاصله زمانی اندکی به ترتیب صعود کردیم  و پس از فرود از قله واریش و عبور از شیب تند اولیه بعد از قله در ساعت 15، استراحتی 10 دقیقه‌ای برای تغییر لباس، صرف غذا و گرفتن عکس داشتیم و پس از آن فرود را از سر گرفتیم و در ساعت 16:30 با رسیدن به پارکینگ روستا برنامه پایان یافت